Prekės aprašymas
Vakuuminis siurblys yra daugiafunkcis įrenginys, naudojamas diagnozuoti automobilių sistemas ir technologijas, kurios veikia esant slėgiui arba esant slėgiui. Su priedais, skirtais naudoti beveik bet kuriame variklyje ar sistemoje.
YT-0674 yra su jungikliu, kuris, priklausomai nuo padėties, leidžia sukurti vakuumą arba slėgį.
Perjungus jungiklį link siurblio išleidimo angos, siurbimo metu susidarys neigiamas slėgis. Perjungimas į rankeną siurbimo metu sukels slėgį.
Matavimo diapazonas: nuo -1 iki 3 barų
Paskirtis / taikymas
Su siurbliu, be kita ko, galite atlikti diagnostiką. Šios sistemos ir sistemos:
Kompiuterizuota variklio valdymo įranga:
- barometrinio slėgio jutiklis (BARO)
- PVC sistema
- išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema (EGR)
- storo sluoksnio slėgio jutikliai (MAP)
Uždegimo valdymo įtaisai:
- priekyje esant žemo slėgio uždegimui
- delsos vožtuvas: SDV, RCV
Stabdžių sistema:
- klasikiniai stabdžiai
ABS stabdžiai
- pneumatiniai stabdžiai
- Stabdžių trosai
- stabdžių servo
Kitos sistemos:
- oro kondicionavimas
- Kruizo kontrolė
- kuro bakas ir kuro sistema
- vakuuminė durų uždarymo sistema
Kaip naudoti
Išmetamųjų dujų recirkuliacijos (EGR) diagnostika
EGR vožtuvas yra vakuuminio vožtuvo pavyzdys. Nesant neigiamo slėgio vožtuvas užsidaro ir išmetamosios dujos iš vožtuvo neišeina. Kai ant vožtuvo taikomas vakuumas, jis atidaromas, kad išmetamosios dujos galėtų recirkuliuoti.
Storasienių slėgio jutiklių (MAP) diagnostika
• Sumontuokite siurblį ir bako sistemą, kaip ir stabdžių apkabos nutekėjimo atveju, tada prijunkite prie jutiklio vakuuminio jungties.
• Spauskite siurblio svirtį, kol antgalis parodys -0,5 baro. Nustokite siurbti ir stebėkite užuominą, ji turėtų būti pataisyta. Jei žymeklis juda, tai reiškia, kad MAP jutiklis yra pažeistas.
• Veikimo metu MAP jutiklis siunčia grįžtamojo ryšio signalus į valdymo kompiuterį. Priklausomai nuo vakuumo lygio, signalo dažnis yra nuo 85 Hz iki 160 Hz. Dažniui matuoti reikalingas dažnio matuoklis, jis turi būti prijungtas pagal jutiklio ir matuoklio nurodymus.
Stabdžių apkabų išleidimas.
• Įsitikinkite, kad stabdžių skysčio bakas yra pripildytas skysčio iki vardinio tūrio.
• Išleiskite kraują tokia tvarka:
- pagrindinis cilindras, jei jame yra oro išleidimo vožtuvas
- stabdžių gnybtai tokia tvarka nuo artimiausio iki pagrindinio cilindro iki tolimiausio atstumo
• Prijunkite trumpą lanksčią žarną prie jungties, esančios siurblio bako dangčio apačioje.
• Uždarykite siurblio rezervuarą dangteliu.
• Prie dangtelio jungčių prijunkite ilgas lanksčias žarnas. Vienos iš ilgų žarnų galas yra prijungtas prie siurblio, o kitas - prie stabdžių apkabos oro išleidimo vožtuvo. Jei reikia, naudokite adapterį.
• Paspauskite siurblio svirtį 10–15 kartų, kad siurblio rezervuare susidarytų vakuumas.
• Atsukite oro išleidimo vožtuvą 1/4 - 1/2 apsisukimo, kad siurblio bakas prisipildytų iki maždaug 5 cm. Priveržkite išleidimo vožtuvą.
• Atjunkite siurblio žarną nuo oro išleidimo vožtuvo, oro išleidimo procedūra baigta.
• Prieš atlikdami išleidimo procedūrą kitame gnybte, iš siurblio rezervuaro išleiskite stabdžių skysčio ir stabdžių sistemoje užpildykite stabdžių skysčio lygį iki vardinio lygio.
Techniniai duomenys
Indekso numeris YT-0674
-
EAN 5906083906749
-
Gamintojas Yato
-
PCS vienetas
-
Bendras svoris (kg) 2.0000
-
Master Carton MC 5
-
Pal 60
-
pakuotė BMC
-
Elementų skaičius 22
Prekių nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio.
Nurodytos kainos galioja perkant internetu.
Prekių likučiai atnaujinami kartą per parą, todėl galimi neatitikimai.
Informacija apie buitinės technikos ir elektroninės įrangos bei baterijų pridavimo galimybės: manrupirytojus.lt arba atliekos.lt