Prekių katalogas

Grąžinimas / garantija D.U.K

  • Taupantiems laiką, trumpai pateiksime atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių grąžinimą, keitimą, garantinį remontą.

    Pilnas taisykles galite peržiūrėti čia:

    Klausimas: Ką daryti jei nupirkta prekė netiko?

    • Prekes pirktas internetu galima grąžinti per 14 d. nuo pirkimo, prekės pristatymo arba sąskaitos-faktūros datos, žiūrint kuri data yra palankesnė klientui.
    • Prekė turi būti be naudojimo žymių, pilnos komplektacijos, gamyklinėje pakuotėje.
    • Prekė grąžinama į UAB Rankis centrinį sandėlį: Savanorių g. 193, Vilnius, LT-02300 (netinka į pašto skyrių ar paštomatą*).
    • Grąžinimo metu būtinai pridėkite laisvos formos dokumentą, nurodant kuo daugiau duomenų - sutaupysime laiko, grąžinami pinigai jus pasieks greičiau.
    • Pinigų grąžinimas - oficialus terminas 14 d., bet beveik visada atliekame per 1-2 d.d.

    *SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba, Lietuvos paštas, siunčiant į paštomatus, atsiėmimo punktus ir t.t., iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą į UAB Rankis centrinį sandėlį: Savanorių g. 193, Vilnius, LT-02300, arba pristatyti šiuo adresu patiems darbo dienomis 8-17 val.

    Klausimas: Ką daryti jei įsigyta prekė neveikia, arba veikia netinkamai?

    • Susisiekite su mūsų servisu el. paštu [email protected]  arba telefonu +370 605 73757, gausite instrukcijas ką daryti jūsų individualiu atveju.
  • Geriausi pasiūlymai ir nuolaidų kodai

    Kodėl verta prenumeruoti naujienlaiškį?

    Užsisakę naujienlaiškį kartą ar du per mėnesį gausite tuo metu galiojančius nuolaidos kodus apsipirkti pigiau, pateiksime tik geriausius mūsų pasiūlymus, akcijas. Prižadame neįkyrėti ir nesiųsti naujienlaiškio per dažnai.
    Jūsų nurodytas el. paštas bus naudojamas tik naujienlaiškiams siųsti. Jei persigalvosite - naujienlaiškio prenumeratos visada galėsite atsisakyti.

     

    Sekite mus: