Omniva pristatymo pokyčiai dėl sergamumo Covid-19 virusu
-
Pokyčiai įsigalios nuo 2020 lapkričio 5 d.
Lietuvoje sparčiai daugėjant Covid-19 ligos atvejų, Omniva, savo iniciatyva, imasi papildomų atsargumo priemonių siekiant apsaugoti tiek savo klientus, tiek darbuotojus. Kurjeriai dirba su kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis, nuolat dezinfekuoja rankas. Per kiekvieną vizitą prie paštomato dezinfekuojami visi kurjerio ir klientų liečiami paštomato paviršiai.
Siekiant maksimaliai užkirsti kelią koronaviruso ligos plitimui, nuo lapkričio 5 d. įvedami laikini siuntų pristatymo pakitimai visoje Lietuvoje:
- Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų pristatymo paslauga privatiems klientams. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos iki šiol užsakytos kurjerinės siuntos bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio gavėjo perspėjimo.
- Verslo klientams kurjerinės siuntos bus pristatomos bekontakčiu būdu. Prieš atvykdamas į siuntos pristatymo vietą, kurjeris susisieks su gavėju, įspės jį apie bekontaktį pristatymo būdą ir siuntą į adresą pristatys tik tuo atveju, jei gavėjas tuo metu bus darbo vietoje. Atvykęs į pristatymo vietą, kurjeris siuntą padės prie būstinės, sandėlio durų ar krovimo rampos, ją nufotografuos, skeneryje įves gavėjo vardą, pavardę ir atsitrauks. Kurjeris teritoriją paliks tik įsitikinęs, kad gavėjas siuntą pasiėmė.
- Siuntos iš verslo klientų taip pat bus surenkamos bekontakčiu būdu, jeigu įmanoma – lauke. Prašome siuntas supakuoti atsakingai ir saugiai bei palikti surinkimui lauke arba kuo arčiau įėjimo į patalpas.
- Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Jeigu gavėjas yra saviizoliacijoje, didelės rizikos grupėje ar dėl karantino sąlygų negali atsiimti siuntos iš paštomato, kviečiame jį paraginti paprašyti siuntą iš paštomato atsiimti kaimynų ar artimųjų.
Prašome įvertinti šiuo pokyčius prieš darant užsakymus internetu.
Taip pat raginame siuntas iš paštomatų atsiimti kaip galima greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir galėtume į jį įdėti kitą siuntą. Taip per dieną galėsime pristatyti daugiau siuntų ir užtikrinti dar operatyvesnį darbą.
Taip pat, nepaisant reguliarios paštomatų dezinfekcijos, naudojantis paštomatu patariame mūvėti pirštines arba iškart pasinaudojus paštomatu dezinfekuoti rankas.
Spalio 21 d. pranešimas
Vyriausybei priėmus sprendimą suskirstyti savivaldybes į tris grupes pagal sergamumo koronavirusu rodiklius, raudonoje zonoje atsidūrusiose 12-oje savivaldybių nuo pirmadienio, spalio 26 d., skelbiamas dviejų savaičių karantinas.
Siekdama apsaugoti tiek savo klientus, tiek darbuotojus ir maksimaliai užkirsti kelią užsikrėtimui koronavirusu, OMNIVA imasi papildomų atsargumo priemonių. Kurjeriai dirba su respiratoriais ir vienkartinėmis pirštinėmis, nuolat dezinfekuoja rankas. Per kiekvieną vizitą prie paštomato dezinfekuojami visi kurjerio ir klientų liečiami paštomato paviršiai.
Taip pat įvedami laikini siuntų pristatymo pakitimai karantinuojamose savivaldybėse:
- Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų pristatymo paslauga privatiems klientams karantinuojamuose miestuose. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos kurjerinės siuntos, pagal adresą skirtos į raudonoje zonoje esančius miestus, bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio perspėjimo.
- Kurjerinės siuntos bus toliau pristatomos karantinuojamų miestų rajono gyventojams. Kurjerinės siuntos, skirtos į raudonoje zonoje esančių miestų rajonus, bus ir toliau pristatomos į nurodytą adresą, jei to pageidaus klientas. Atsižvelgdami į klientų galimybes atsiimti siuntą paštomatuose, pasiūlysime siuntas peradresuoti į paštomatą. Siuntos bus peradresuojamos TIK gavus kliento sutikimą.
- Stabdoma kurjerinių siuntų paėmimo iš nurodyto adreso paslauga privatiems klientams visoje Lietuvoje. Nuo šiol norėdami išsiųsti siuntą, privatūs klientai galės tai padaryti tik paštomatu. Verslo klientams kurjerinių siuntų paėmimas iš nurodyto adreso vyks įprasta tvarka.
- Verslo klientams kurjerinės siuntos bus pristatomos bekontakčiu būdu. Kurjeris, atvykęs pristatyti siuntos, paprašys gavėjo atsitraukti, padės siuntą ant žemės, atsitrauks, paprašys gavėjo pasirašyti ant siuntos etiketės, o pasirašytą etiketę nufotografuos kaip įrodymą, kad siunta buvo pristatyta gavėjui.
- Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Jeigu klientas dėl karantino sąlygų negalės atsiimti siuntos iš paštomato ar dėl kitų priežasčių neturės galimybių nuvykti iki paštomato, kviesime jį susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kur individualiai bus sprendžiama situacija, kad visos siuntos pasiektų klientus.
Prašome įvertinti šiuo pokyčius prieš darant užsakymus internetu.
Siuntas iš paštomatų pasistenkite atsiimti kuo greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir galėtume į jį įdėti kitą siuntą. Taip per dieną galėsime pristatyti daugiau siuntų ir užtikrinti dar operatyvesnį darbą.