UAB „Rankis" kartu su UAB „Serviso kontraktų centras“ siūlo Jums įsigyti pratęsto bei praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios suteikia Jums kokybišką sodo technikos bei darbo įrankių aptarnavimą.
Standartinės garantijos taisyklės (spausti čia), servisų kontkatai ir kreipimosi tvarka (spausti čia).
KODĖL VERTA TURĖTI PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PLANĄ:
-
užtikrinta investicijos apsaugą;
-
nemokamas atsarginių dalių keitimas;
-
nemokamas prekės remontas;
-
nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
-
sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
-
taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
-
galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
-
prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.
Įprastai gamintojai siūlo 2 metų gamyklinę garantiją. Tačiau statistiškai, dažniausiai pasitaiko gedimų netrukus po gamyklinės garantijos pabaigos. Todėl siūlome įsigyti pratęstos garantijos polisą ir išvengti išlaidų ir rūpesčių ateityje.
„Įprastas planas“
Įprastas pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums, tokias nemokamas paslaugas:
-
sugedusių detalių keitimą;
-
prekės taisymą;
-
stambiagabaritinių prekių taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
-
konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
-
prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.
Įprasto plano tarifai:
Planas |
1 m. |
2 m. |
3 m. |
Įprastas planas |
10 % |
15 % |
20 % |
Sugedus prekei Jums tereikės paskambint nemokamu telefonu ir papasakoti kas atsitiko. Toliau visas galvos skausmas, susijęs su prekės taisymu, atiteks mūsų operatoriui. Jei prekė yra nedidelė, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jei Jūs turite stambiagabaritinę prekę, jos remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba ji bus nemokamai gabenama į dirbtuves.
Primename Jums, kad pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas galima įsigyti ne tik prekės pirkimo metu, bet ir keturiolikos dienų bėgyje, pateikus pirkimo čekį.
Ką padengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
-
Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.
Ko nepadengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
-
Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.
Sutarties nutraukimas:
-
Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai SKC, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.
Sutarties perdavimas:
-
Jūs galite perduoti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai SKC.
Nuorodos:
Čia galite perskaityti D.U.K ir išsamias taisykles.